خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور قرارداد علیپور با ژیل ویسنته آخر فصل تمام می‌شود| احتمال بالای بازگشت به پرسپولیس سازمان لیگ مانع خرید کلی بلیت‌های پرسپولیس-سپاهان توسط بانک شهر سرنوشت اوسمار در دستان مورایس| لیگ را بدهد شانس ماندن ندارد تاریخ و ساعت بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا | در یک‌قدمی فینال قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد چه مبارک خبری بود ... اعلام نحوه واگذاری سهام پرسپولیس ترجیحی به پیشکسوتان لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود ملی‌پوشان والیبال به‌خط شدند پرهام مقصودلو قهرمان بوندسلیگا شد استقلال با ۵ غایب به مصاف تراکتور می‌رود سونامی در فاز دفاعی استقلال نحوه خرید بلیت بازی استقلال و تراکتور + قیمت و لینک خرید مورایس راه بردن پرسپولیس را بلد است سهمیه ایران در لیگ نخبگان فصل آتی کاهش نیافت نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان + لینک خرید یک طلای دیگر برای پاراتیرانداز مشهدی | تیرهای نسرین شاهی به هدف می‌خورد قزوین میزبان احتمالی استقلال در هفته پایانی
سرخط خبرها

سرمربی خوشه‌طلایی: برای بقا ناامید نشده‌ایم | پس از انتقال به مشهد مقداری از مشکلات حل شده است

  • کد خبر: ۲۲۲۳۳۸
  • ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۱
سرمربی خوشه‌طلایی: برای بقا ناامید نشده‌ایم | پس از انتقال به مشهد مقداری از مشکلات حل شده است
سرمربی خوشه‌طلایی گفت: به هیچ وجه برای بقا در لیگ ناامید نشده‌ایم. باید در یک بازی نتیجه بگیریم تا تیم روی غلطک بیفتد تا بتوانیم نتیجه بگیریم.

به گزارش شهرآرانیوز، ایمان رزاقی‌راد پس از شکست تیمش مقابل استقلال ملاثانی در جمع خبرنگاران گفت: در نیمه نخست شاهد بازی نزدیکی از هر دو تیم بودیم و در ۱۵ دقیقه ابتدایی بازی نیز ۲ موقعیت داشتیم، اما نخستین توپی که در نیمه نخست روی دروازه ما آمد تبدیل به گل شد.

وی افزود: مجددا بازی را به دست گرفته و به حملات خود ادامه دادیم که تیم حریف با یک حمله دیگر به گل دوم خود دست یافت. باید بیشتر روی نقاظ ضعف خود کار کنیم. ما نیز زمان نداشتیم روی تمام نکات تاکتیکی تمرین کنیم؛ بالاخره در هر یک‌سوم زمین بازی باید برنامه تاکتیکی داشته باشیم. هنوز نتوانسته‌ام تفکراتم را در تیم پیاده کنم.

سرمربی خوشه‌طلایی گفت: با توجه به اینکه این تیم ۵ مربی تغییر داده است، بازیکنان هنوز با تفکرات مربیان قبلی فوتبال بازی می‌کنند. در نیمه دوم بازی کاملا یک طرفه بود و در مقابل یک موقعیت تک‌به‌تک، ۶ موقعیت ۱۰۰ درصد از دست دادیم. با احتساب موقعیت‌هایی که از دست داده‌ایم، بازی باید با نتیجه ۶ بر ۳ به سود ما به پایان می‌رسید.

رزاقی‌راد تصریح کرد: در نیمه دوم بازیکنان نکات تاکتیکی بین دو نیمه را رعایت کردند که باعث عملکرد خوبی داشته باشیم. اگر بازیکنان به این نکات از همان ابتدا عمل می‌کردند شاید نتیجه بازی در انتها فرق می‌کرد، اما باز هم بازیکنانم تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا این تیم در لیگ باقی بماند. از روز نخست نیز این تیم روی کاغذ سقوط کرده بود، ما هم سعی کردیم حداکثر تلاش خود را به کار بگیریم. با توجه به اینکه تیم به مشهد منتقل شده، مقداری از مشکلات مالی این تیم حل شده است.

وی ادامه داد: بازیکنانم تحت فشار و استرس انتهای جدول قرار دارند که باید مقداری روی این نقطه ضعف خود کار کنیم.

سرمربی خوشه‌طلایی در خصوص عملکرد داوری بیان کرد: داور قضاوت خوبی داشت، اما در یک یا دو صحنه می‌توانست تصمیم بهتری بگیرد، اما در کل در نتیجه بازی تاثیرگذار نبود.

رزاقی‌راد در خصوص وضعیت تیمش در ادامه مسابقات گفت: کار سخت است، اما ناامید نیستیم و هنوز ۷ بازی باقیمانده و تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا تیم را حفظ می‌کنیم. به هیچ وجه برای بقا در لیگ ناامید نشده‌ایم. باید در یک بازی نتیجه بگیریم تا تیم روی غلطک بیفتد تا بتوانیم نتیجه بگیریم. بازیکنان توانمندی داریم و می‌توانیم کار را در بیاوریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->